איך לעשות שימוש בסקרים כדי לייצר לידים?
סקרים לרוב נתפשים על-ידינו כאמצעי להבין דעת קהל‚ טרנדים ולאן נושבות הרוחות של ההמון או של פלחים מסוימים באוכלוסייה. עם זאת‚ מה שרבים לא יודעים הוא שלא מדובר רק בכלים מהימנים לאיסוף נתונים, אלא גם במנגנונים נפלאים שאפשר לנצל להערכת לקוחות פוטנציאליים‚ להבנת קהלי יעד‚ העדפותיהם ולטיפול בלידים באמצעות אסטרטגיות שיווק אישיות.
הבסיס לשיווק לייצור לידים טמון קודם כל בהגדרת מטרות
שיווק מכוון לידים יכול להתבטא במגוון רחב של אפיקים שיווקיים החל מקידום ממומן בגוגל וקידום נכסים דיגיטליים ייעודיים אורגנית במנועי החיפוש‚ דרך קידום ברשתות חברתיות ועד לפניות יזומות באמצעות טלמרקטינג. סקר המיועד לצרכי שיווק‚ נועד לנצל את כל האמצעים השיווקיים השונים אל משימה שהיא הרבה יותר מכוונת מטרה. תפקידו של הסקר הוא להעניק למנהלי השיווק והאסטרטגים השיווקיים‚ תובנות באשר לשיטות השיווק בהן ינקטו‚ השפה והקופי בו ישתמשו‚ האתגרים הצפויים ועד לטיפול עצמו בפנייה עם תסריט שיחה נכון ומדויק עבור אנשי ונשות המכירות.
עידוד האינטראקציה עם הגולש עוד לפני השארת הפניה
לכל אפיקי השיווק‚ יעילים ככל שיהיו‚ עלינו להתייחס כאל מתווכים. הם מתווכים בין האתר שלנו או המודעה‚ לבין הגולשים. איך המודעה נראתה? האם היא משכה את הגולש? האם האתר שלנו היה משכנע מספיק? דיבר את שפת הלקוח הפוטנציאלי?
אלה הן שאלות נוקבות שעלינו לשאול את עצמנו‚ והתשובה לכך טמונה דרך מגוון אמצעים וביניהם סקרים. באמצעות חברת סקרים אפשר להבין את דעת הקהל‚ את הנקודות הכואבות והרגישות‚ את רחשי ציבור הלקוחות בהם אנו רוצים לגעת ולדרבן אותם להשאיר את הפניה הרצויה תוך שהם עושים זאת בלב שלם ועם כוונה מלאה לקבל פרטים באשר לשירות ו/או המוצר המוצע על-ידי המשווק. וכך‚ אם התחלנו בקופי המדויק אליו נחשפים הגולשים‚ הרי שאנו ממשיכים את מסע הלקוח הפוטנציאלי עם שיחה מכוונת מטרה על-ידי צוות מכירות מיומן שהתכונן ומצויד בתסריט שיחה.
סקרים כטכניקת שיווק לכשעצמה
לצד השימוש בשירותיה של חברת סקרים לצורך הכנות מקדימות‚ זיהוי ואפיון קהלי יעד‚ הרי שאנו יכולים להיעזר בסקרים כאמצעי שיווקי העומד בפני עצמו. פעמים רבות‚ הגולשים רוצים להשמיע את קולם‚ לדבר על נושא כאוב‚ לחלוק את האופן שבו הם רואים את פני הדברים. באמצעות מודעה ממומנת המפנה אל עבר אתר העורך סקר‚ תוכלו לערוך לגולש טופס רב שלבי שמצויד בשאלון אמריקאי ובסיומו יוכלו הגולשים להשאיר את הפניה לצורך קבלת שיחה מנציג שירות.
דוגמה מופתית לסקר המשמש לייצור לידים מידי אפשר למצוא באתרי ייעוץ לימודים שלעתים מעבירים את מבקרי האתר דרך סקר ממושך המוצג כשאלון לימודים. וכך‚ יועצי הלימודים חוזרים לפניה שהשאיר אחריו הגולש‚ תוך שהם מתייחסים באופן אישי לתשובות השאלון‚ נותנים יחס אישי ובכך 'מרככים' את הליד והופכים אותו מליד קר שטרם הכיר את שירותי העסק‚ לליד שרוצה להיעזר בשירות מקצועי.