סרגיי פיסמני - מקדם אתרים בגוגל
אופטימיזציה של חנות אינטרנטית

איך להציג מוצרים בצורה המושכת ביותר בחנויות דיגיטליות?

עולם השיווק מתאפיין בשצף של מידע העומד בדרכו של הגולש, ובכך יוצר מעין ‘עיוורון’ מסוים. נסו לדמות זאת לפרטים הרבים בהם אתם פוגשים בעת שאתם הולכים ברחוב. מתי בפעם האחרונה שמתם לב לעמוד התאורה ברחוב? לארון החשמל? או לצבע המדרכה?

בדיוק באותו האופן, הגולשים שלנו שפוגשים במוצרים השונים אותם אנו מציעים, יכולים לפסוח ולמעשה לפספס מוצר שגם היה עונה על צורכיהם, וגם היה מגביר את מחזור המכירות שלנו פלאים.

היכן שגינו? 

ובכן, רגע לפני שאתם ממהרים לפסוק שצריך לעצב את האתר מחדש ומחפשים אחר בונה אתרים שיירתם אל המלאכה (ואולי גם מקדם שיעביר את האתר לאתר חדש מבלי לפגוע במיקומים האורגניים), בחנו היטב את התמונות שבחרתם להציג בפני הצרכנים שלכם.

תמונות באיכות גבוהה

נתחיל עם המובן מאליו – רזולוציה גבוהה. מוצר איכותי מוכרח להיות מוצג באופן איכותי.

זהו רושם ראשוני לכל דבר ועניין, ותמונה מפוקסלת או מטושטשת, פשוט תייצר אצלנו בשבריר השנייה, את הנחת היסוד כי זהו מוצר נחמד, אך יש טובים ממנו. לא נאמר זאת בקול רם, את תת-המודע שלנו ייקח אותנו אל עבר המחוזות הללו.

תמונות ברזולוציה גבוהה לא רק שיוצרות רושם טוב, אלא גם בונות אמון ממשי במוצר.

קומפוזיציה עקבית

עסק המבקש לקחת את אתר האיקומרס שלו לשלב הבא, יעשה חיל אם ייקח צלם מוצרים מקצועי שיצלם כל מוצר ומוצר באופן עקבי המציג את המוצרים המוצגים בחנות האלקטרונית באופן אחיד.

קומפוזיציה עקבית כמו גם מרקע עקבי דוגמת מרקע שחור או לבן, ובזווית המוצגת לראווה באופן אחיד, כל אלו יכולים בהחלט לייצר מצג ראוי ויוקרתי של אתר בעל אופי עצמאי משלו.

לאלו מכם המבקשים לצלם את מוצריהם באופן עצמאי, הרי שניתן למצוא שפע של עזרים שידמו סטודיו מקצועי לצילום ככל הניתן, דוגמת אוהל אור מקצועי עם מרקע לבן אחיד, חצובות ייעודיות לטלפונים או למצלמות, תאורה רציפה למי שמבקש לייצר סטודיו ביתי לצילום ועוד.

תיאורי מוצר משכנעים

צלחתם את שלב הצילומים? הנה טעות נוספת שבה רבים מבעלי ובעלות האתרים נופלים – תיאורי המוצר.

בדיוק כשם שהוויזואליזציה עבור הגולשים היא חיונית, כך תיאורי המוצר הטקסטואליים משלימים את התמונה עבור הגולשים ומספקים להם אינפורמציה עם נגיעות שיווקיות ומניעות לפעולה.

השתמשו בשפתו של קהל היעד שלכם. אם מדובר בקהל צעיר, דברו בסלנג הנכון, אם מדובר במוצר העונה על מצוקה מסוימת, געו בנקודות הכאב של הקורא/ת.

השקעה ניכרת בתיאורי מוצר, יכולה בהחלט להגביר את הסבירות להמרות וללקוחות משלמים.

מינוף תוכן אותנטי

דרבנו לקוחות מרוצים לשתף את הגולשים בחוויות שלהם מן המוצרים שלכם.

מתכנת האתר יוכל לפתח פיצ’ר המקנה לגולשים את האפשרות לכתוב ביקורת ישירות עבור מוצר, ואם מדובר עבורכם בפרויקט שאינכם יכולים להתחייב לו כספית כרגע, הרי שישנם פיצ’רים המאפשרים להטמיע את ביקורות גוגל (google my business) ישירות בתוך האתר ובאופן רוחבי.

באופן הזה, הגולשים שלכם יקבלו מושג נוסף עליכם ועל טיב המוצרים שלכם.

סרטונים

סרטונים המציגים את המוצר הנמכר, יכולים לעשות עבורכם שירות מדהים, לעניין את הגולשים ולדרבן אותם לקבל פרטים או אף לבצע רכישה.

יתרה מזאת, כטיפ כללי, כדאי לכם לדעת שהטמעת סרטון המציג את המוצר, יכולה להשאיר את הגולש זמן רב יותר באתר, לדרבן אותו לבצע אינטראקציה איתו (הקלקה על הפעלת הסרטון) ומשם לסייע רבות בשיפור הדירוגים שלו בתוצאות החיפוש.

לסיכום

אם אתר האיקומרס שלכם עוד טרם זכה לדיגום שכזה, זה הזמן להפשיל שרוולים, לשנס מותניים, ולערוך שורה של שיפורים שיגבירו מכירות, ויקפיצו את העסק שלכם לשלב הבא.

רוצים לדעת עוד על שיווק וקידום חנויות דיגיטליות? צרו קשר או השאירו פניה, יחד נתקדם אל עבר השלב הבא.

מידע ליצירת קשר

Skip to content