סרגיי פיסמני - מקדם אתרים בגוגל
לימודי בניית אתרים

למה להיות בונה אתרים?

בשנים האחרונות, או שיש לומר בעשרים שנים האחרונות ובמיוחד מאז שהוורדפרס והוויקס נכנסו לחיינו, בניית אתרים היא מקצוע מבוקש במיוחד. אבל האם משתלם בכלל להיות בונה אתרים?

כמה מרוויח בונה אתרים?

האמת היא שבהתחלה לא הרבה. לאנשים היום קשה להוציא את האשראי ולהשקיע כמה אלפי שקלים באתר, יחד עם האינפלציה בתחום בוני האתרים, שחלקם לוקחים מחירים נמוכים במיוחד עבור תוצאות לוקות בחסר. אם תעבדו לבד, תוך זמן מה תוכלו אולי לעבור את ה-10,000 ש”ח בחודש אבל תצטרכו לדאוג לפרסום, לזרם לקוחות קבוע וכו’. לעומת זאת אם תעבדו בסוכנות דיגיטל כנראה תרוויחו קצת פחות אבל תוכלו ללכת לישון בלי דאגות למשכורת של היום למחרת. למידע על חנויות וירטואליות לחצו >>

האם קל למצוא עבודה בבניית אתרים?

מדובר בתחום תחרותי מאוד וכל הזמן יותר ויותר אנשים לומדים אותו. בנוסף יש גם המון חברות שדוחפות את עצמן בשוק עם תקציבי פרסום הרבה יותר גדולים משלכם. מצד שני כל ההתחלות קשות ולכן כדאי לשקול להתחיל מלבנות אתרים למשפחה ולחברים במחירים נמוכים מהרגיל כדי שיעבירו מפה לאוזן את השם שלכם.

באיזו פלטפורמה כדאי לי להתמחות? וויקס או וורדפרס?

רוב האתרים היום ורוב העבודות שתקבלו יהיו על וורדפרס כנראה. מכיוון שוורדפרס היא פלטפורמה המבוססת על קוד פתוח ולכן יותר קל לעבוד עליה ולתחזק אותה. בכל אופן כדאי שתכירו תוספים כמו Elementor שמאפשרים לכם לבנות אתרים בלי לדעת קוד מעבר לרמה בסיסית.

האם אפשר לעבוד בתור בונה אתרים מכל מקום?

התשובה היא כן! מצד אחד מדובר בעבודה שתוכלו לנדוד איתה בין בתים, בין ארצות ואפילו בין יבשות ומאפשרת לכם חופש גדול מאוד.  מצד שני מדובר בעבודה שאפשר לקחת לכל מקום ולכן חשוב לדעת לשמור על גבולות של מתי לעבוד ומתי לא.

איך ללמוד להיות בונה אתרים?

אפשר ללמוד ביוטיוב ומבלוגים כיצד להיות בונה אתרים. בנוסף ישנו היצע קורסים במכללות השונות וכמובן, לאלה שרוצים ללמוד מבלי לצאת מהבית- קורסים אונליין זמינים במגוון נושאים בתחום בניית האתרים, קידום אתרים וכד’.

מידע ליצירת קשר

Skip to content